close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רישיון קבלן כוח אדם

מערכת שורשה אב, תשפב02/08/2022

אם יש רישיון שאנשים רבים העוסקים בתחום משאבי אנוש היו רוצים לקבל הוא רישיון קבלן כוח אדם

תגיות:
צילום: freepik

אם יש רישיון שאנשים רבים העוסקים בתחום משאבי אנוש היו רוצים לקבל הוא רישיון קבלן כוח אדם. רישיון זה מקנה להם שורה ארוכה של זכויות, והוא פותח יותר דלתות מבחינת תעסוקה. כאשר חברות מחפשות עובדים מתאימים, הן יחפשו אדם בעל רישיון קבלן שירות על מנת לגייס דרכו את העובדים הדרושים להם.

איך נראה תהליך קבלת רישיון כוח אדם?
אדם בעל רישיון קבלן כוח אדם מבוקש מאוד בשוק. הקבלן פוטר את המעסיק מלטפל בענייני עובדים רבים כמו משכרות, פנסיה, פיצויים ועוד. אבל הדרך לקבלת רישיון קבלן שירות אינה קצרה ופעמים רבות יש צורך לפנות לעורך

צילום: freepik
דין מקצועי. קבלת רישיון קבלן כוח אדם בעזרת עו'ד מנוסה נוחה ומהירה יותר, אבל לפני הכול חשוב להבין כיצד מקבלים את הרישיון בפועל:

  1. עומדים בתנאי הקבלה.

מי שמעוניין לקבל את הרישיון צריך לעמוד בראש ובראשונה בתנאים המתאימים. כדי להיות זכאי לקבל את הרישיון, חשוב להיות נקיים מעבירות ב-5 השנים האחרונות, לצד הוכחת ניסיון תעסוקתי בניהול עובדים של 3 שנים לכל הפחות.

  1. מילוי טפסים.

לאחר שווידאתם שעמדתם בכל התנאים הדרושים, יש צורך למלא טפסים דרך אתר אינטרנט. חשוב לצרף אל הטפסים האלה מסמכים רלוונטיים כמו אישור משטרה, אישור על ניהול עסק, חוזה שכירות וכדומה.

  1. ראיון אישי ומבחן ידע.

לאחר שכל המסמכים שהגשתם נמצאו תקינים, עליכם לגשת לראיון עבודה ולעבור מבחן ידע מעשי בדיני עבודה. חשוב להוכיח שאתם מכירים את החוק בענייני עבודה, על מנת שתדעו כיצד לנהל עובדים ולהעניק להם את כל זכויותיהם.

  1. מקבלים את הרישיון.

אם עברתם את כל השלבים – טפסים, ראיון ומבחן – תקבלו את הרישיון שלכם. ייתכן שתידרשו להשלים מסמכים חסרים ועליכם גם להפקיד ערבות בנקאית אשר תקפה למשף שלושה חודשים מאז קבלת הרישיון.

מנפיקים רישיון קבלן כוח אדם עם עורך דין מנוסה
ראינו כי כדי להשיג רישיון קבלן כוח אדם יש צורך לעבור כמה שלבים משמעותיים. לפעמים אפשר ללכת לאיבוד בין כל המסמכים, וכאן עורך דין מקצועי נכנס לתמונה. רישיון קבלן שירות בעזרת עו"ד ליאב מלמד הוא פעולה קצרה יותר ממה שאתם חושבים. כל שיש לעשות הוא לפנות לעו"ד ליאב מלמד ולקבל הנחיות ברורות וליווי מקצועי לקראת קבלת הרישיון. עו"ד מלמד הוא בעל שנים רבות של ניסיון בתחום והוא ילווה אתכם בכל התהליך הדרוש על מנת שתוכלו לקבל את הרישיון ולהתחיל לקבל הצעות עבודה רבות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה